13 Duben 2006
Společnost IBM oznámila rozšíření svých aktivit v České republice prostřednictvím svého nového servisního centra - Integrated Delivery Centre (IDC) v Brně, které bylo dnes slavnostně otevřeno. Úkolem nového centra bude poskytovat služby stovkám zákazníků z celého světa. Centrum bude hrát
klíčovou roli v servisní síti IBM tím, že bude celosvětově poskytovat nejširší portfolio služeb v oblasti strategického outsourcingu a vzdálené IT správy zákazníkům IBM. Umožní jim tím racionalizovat firemní postupy, zajistí jim vyšší konkurenceschopnost a usnadní i adaptaci na měnící se podnikatelské prostředí.„Investování do Integrated Delivery Centra v České republice je klíčovou součástí strategie IBM, jejímž cílem je dosáhnout globálně integrovaného pojetí podnikání,“ prohlásil viceprezident IBM Integrated Technology Delivery v Evropě Joe Dzaluk. „Díky tomu, že pracujeme bez ohledu na hranice států, se nám daří přitáhnout největší talenty z celého světa a poskytnout svým zákazníkům služby na nejvyšší technologické úrovni. Naše Integrated Delivery Centre v Brně je skvělým příkladem integrace: díky špičkové technologii, nástrojům a procesům poskytuje klientům klíčové servisní kapacity.“
Integrated Delivery Centre, jež funguje nepřetržitě 24 hodin denně a 365 dní v roce, nabízí klientům IBM z celého světa možnost outsourcingu pro klíčové oblasti IT infrastruktury, jako je instalace serverů, systémová podpora, monitoring a údržba. Centrum vedle toho poskytuje služby správy a podpory klientům v několika jazycích včetně angličtiny, španělštiny, francouzštiny, němčiny, češtiny, maďarštiny, polštiny a ruštiny. Centrum využívá špičkových pracovních postupů a osvědčených nástrojů a už teď spolupracuje s klienty z širokého spektra průmyslových odvětví od maloobchodu přes strojírenské firmy až po finanční instituce.
„Prostřednictvím centra v Brně nabízíme svým globálním klientům špičkové kapacity pro outsourcing, které jim umožní zaměřit se na hlavní oblast svého podnikání, výrazně snížit výdaje a využít špičkovou technologii pro podporu růstu,“ uvedl generální ředitel IBM Česká republika Aleš Bartůněk.
Jedním z klientů IDC Brno je i ABB, vedoucí společnost v oblasti automatizace a energetických technologií. IDC Brno podle uzavřeného kontraktu spravuje 90 procent IT infrastruktury ABB a hraje tak klíčovou roli ve správě serverů, operačních systémů, firemních sítí a zákaznických linek. Tyto služby IDC Brno poskytuje pro pobočky ABB v 16 zemích celého světa.“
„IDC Brno je strategickým centrem spravujícím globální infrastrukturu ABB,“ řekl CIO ABB Group Haider Rashid. „Díky spolupráci s IBM se nám podařilo transformovat a globalizovat IT infrastrukturu, dosáhli jsme vyšší míry konsolidace a provozní výkonnosti.“
IDC Brno uskutečnilo v České republice rozsáhlý náborový program a již nabralo přes 1200 pracovníků. IDC Brno je součástí celosvětové sítě servisních center IBM, jejíž další pobočky jsou v Argentině, Brazílii, Číně, Indii, Irsku, Jihoafrické republice, Maďarsku a Spojených státech.
www.ibm.com/cz/