14 Duben 2005

Kurýrní a přepravní společnost Express Parcel System (EPS) spustila nový informační systém, který společnosti umožní výrazným způsobem zkvalitnit své služby.
Kromě klasických možností moderních informačních systémů, jako je správa elektronických dokumentů nebo propojení s elektronickými systémy klientů, umožní nový systém EPS také možnost flexibilnější tvorby cen.
"Optimalizace toku přepravovaných zásilek a vytížení kurýrů v konečném důsledku pomůže zrychlit doručení zásilek. Mezi konkrétní služby, které díky novému systému můžeme nabídnout, patří například CallBack - oznámení o doručení zásilky formou SMS nebo telefonátu. Optimalizace tvorby cen nám zase umožnila nabídnout paušální doručovací poplatky pro určité lokality - zóny," říká Barbora Cornelio, majitelka a ředitelka společnosti EPS.
Informační systém pro společnost EPS byl vyvinut na zakázku externím dodavatelem. "Důležitým aspektem při vývoji systému byla naše zkušenost s klientem. Cílem bylo vytvořit takový systém, který nám umožní při tvorbě produktů co nejflexibilnější přístup k požadavkům našich zákazníků," dodává Barbora Cornelio.
Vývoj systému trval 6 měsíců, samotná implementace proběhla během tří týdnů. Přechod na nový systém se podařilo uskutečnit bez jakékoliv prodlevy ve službách EPS. Systém je nastaven na zpracování více než 5 tisíc zakázek za hodinu.
www.epskuryr.cz