17 Květen 2006

crmfoto.jpgSelligent, přední evropský poskytovatel řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a společnost LignUp Corporation, poskytovatel konvergovaných komunikačních řešení, dnes oznámily, že uzavřely partnerství, jehož cílem je nabídka řešení CEBP (na komunikaci založené řízení obchodních procesů), které je spojením komunikační platformy od firmy LignUp a internetové řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) od
firmy Selligent. Díky tomuto partnerství bude společnost Selligent moci svým zákazníkům nabídnout ke svému CRM

řešení hlasové komunikační služby na platformě od firmy LignUp.
Řešení CRM od firmy Selligent jsou určena pro hospodárné a efektivní řízení všech fází komunikace se zákazníky. Nabízí pokročilé funkce pro řízení prodeje, marketingu a péče o zákazníky přes internet, vícekanálové komunikační centrum, systém pro řízení obsahu, správu dokumentů a také analytické CRM aplikace.
"Díky integraci komunikačních funkcí přímo do aplikací, které zvyšují produktivitu vztahů se zákazníky, mají organizace nyní lepší možnost uvědomit si změny, které probíhají v obchodním prostředí, a také možnost účinněji a efektivněji reagovat na tyto změny," řekl Steve Blood, viceprezident pro výzkum u společnosti Gartner, Inc.
Flexibilní serverová komunikační platforma umožňuje poskytování komunikačních služeb nové generace, díky kombinaci protokolu SIP a technologií XML, která umožňuje rychlou integraci jednotlivých aplikací a snížení nákladů na komunikaci. Tato platforma také umožňuje nezávislým prodejcům softwaru a poskytovatelům zakázkových služeb a řešení, mezi něž patří například firma Selligent, snadnou integraci speciálních řešení pro internetovou telefonii do stávajících služeb a aplikací. "Integrace platformy firmy LignUp přináší do našeho portfolia CRM aplikací řešení služby VoIP - přenos hlasu a hlasových zpráv přes internet a internetovou telefonii - což umožňuje firmám ještě lepší a efektivnější
řízení vztahů se zákazníky," řekl Andrc Lejeune, generální ředitel firmy Selligent. Internetová telefonie vnáší do každého vztahu se zákazníkem vyšší hodnoty a umožňuje uživatelům CRM aplikací zlepšit kvalitu svých služeb a zajistit růst podnikání."
"Firmy neustále hledají nové způsoby, které jim umožní získat konkurenční výhody při práci se zákazníky," řekl Kevin Nethercott, prezident a provozní ředitel firmy LignUp Corporation. "Řešení od společnosti Selligent jsou důkazem skutečnosti, že internetová telefonie může do webovských CRM aplikací vnést nové hodnoty, včetně zvýšení produktivity, účinnosti a efektivnosti práce obchodních zástupců." Společné řešení firem Selligent a LignUp bude k dispozici na konci roku 2006, jako součást nové řady CRM produktů.
http://www.LignUp.com