03 Březen 2006

wpe19.jpgZáklad celé konstrukce tvoří dvě velikosti nosné děrované desky, ve které muže být nasazeno 6 nebo 10 filtračních rámu o třech různých délkách - 0,7 m, 1.0 m a 1.5 m. Tyto šestičlenné popřípadě desetičlenné bloky mohou být k sobě montovány též ve dvou popř. třech řadách. Samotné filtrační rámy jsou řešeny tak, aby jejich montáž a demontáž byla

velice rychlá, pohodlná a bez nároku na speciální nářadí a personál. Celý systém uchycení, filtrace a upevnění je chráněn ochranným vzorem. Filtry byly vyvinuty pro odloučení velkého množství převážně jemného prachu při vysokých filtračních rychlostech, ke kterému dochází při odvzdušňování pneumatických doprav. Mohou být vertikální nebo horizontální vestavěny do skříně kruhového nebo hranatého průřezu a takto posazeny na přírubu sila. Díky kontinuální regeneraci tlakovým vzduchem protiproudem (JET SYSTÉM) dosahují konstantní odlučivosti a tlakových ztrát, což umožňuje jejich použití i ve velmi náročných provozech (např. kontinuální pneumatická doprava elektrárenského popílku, cementu, vápna. atd.). Filtry řady CARM V jsou určeny k integraci do všech systému pneumatických doprav. Filtr je posazen a namontován na přírubě, navařené na silo. Čistý, přefiltrovaný vzduch odchází do ovzduší, filtrát padá při regeneraci zpět do zásobníku. Filtry mohou být použity jak pro přetlakové tak podtlakové systémy. Zvláštní a velice široké využití nacházejí filtry řady CARM V i u doprav mechanických. Jednotka s ventilátorem muže být zasunuta např. do kapotáže pásových dopravníků. Odsávací efekt a bezprašnost zaručuje radiální ventilátor, filtrát padá při regeneraci přímo zpět na dopravní pás. Toto uspořádání spoří místo, nepotřebuje potrubí, vynášecí ústrojí a sběrnou nádobu. www.cipres.cz