27 Červenec 2007
Nový adaptér Genesys Gplus slouží k propojení systémů pro řízení call center společnosti Genesys s analytickými nástroji aplikace SAP® CRM. Genesys je tak první SAP Software Partner, který nabízí možnost úzké integrace svého softwaru péče o zákazníky se systémem SAP NetWeaver® Business Intelligence, jenž je součástí platformy SAP NetWeaver. Vzájemnou kompatibilitu obou řešení společnost Genesys otestovala ve spolupráci s laboratořemi SAP.
Genesys pro softwarová řešení SAP vytváří otevřenou platformu, která podporuje řadu různých telekomunikačních a IP prostředí. Umožňuje tak zákazníkům SAP využít telefonní vybavení od různých dodavatelů a plně je integrovat s aplikacemi SAP. Genesys a SAP nyní dokáží integrovat v podstatě všechny klíčové aplikace, které jsou potřebné k zajištění těch nejlepších služeb zákazníkům – včetně CRM, integrovaných komunikací, hlasové samoobsluhy, zákaznických dat, analytických a obchodních postupů. V roce 2006 se společnost Genesys stala členem sdružení ES a jedním z prvních dodavatelů softwarových řešení pro řízení interakce se zákazníky, který získal všechny tři úrovně SAP certifikace: Powered by NetWeaver/Netweaver, SAP Integrated Communications Interface (ICI) a SAP R3.
www.genesyslab.com www.alcatel-lucent.cz