 Jako celosvětově největší nezávislý dodavatel vybavení pro motorová vozidla ovlivnil Bosch historii automobilu rozhodujícím způsobem: průkopnické inovace zas a znovu připravovaly cestu pro novinky v automobilové technice, které pak vždy velmi brzy nemohly chybět u žádného vozidla. Technologickou převahu a vůdčí roli společnosti Bosch podtrhují dva jubilejní produkty, mezi kterými je časové rozpětí více než půl století. 75 let čistého paliva – s palivovými filtry Bosch.
Jako celosvětově největší nezávislý dodavatel vybavení pro motorová vozidla ovlivnil Bosch historii automobilu rozhodujícím způsobem: průkopnické inovace zas a znovu připravovaly cestu pro novinky v automobilové technice, které pak vždy velmi brzy nemohly chybět u žádného vozidla. Technologickou převahu a vůdčí roli společnosti Bosch podtrhují dva jubilejní produkty, mezi kterými je časové rozpětí více než půl století. 75 let čistého paliva – s palivovými filtry Bosch.
 Společnost Bosh uvádí na trh novinku - akumulátorový šroubovák. Novinka v sortimentu firmy odstraňuje některé  nedostatky, se kterými jsme se setkávali u předcházejících produktů. U šroubováku IXO nedochází k samovolnému vybíjení a nenastává ani paměťový efekt. Díky lithium-iontové technologii v něm stále ještě zbývá dost síly, i když jste jej předtím dlouho nepoužívali. Také ho můžete po každém použití bez obav vložit do nabíječky - nezávisle na tom, zda je akumulátor nabitý, částečně nabitý nebo vybitý.
Společnost Bosh uvádí na trh novinku - akumulátorový šroubovák. Novinka v sortimentu firmy odstraňuje některé  nedostatky, se kterými jsme se setkávali u předcházejících produktů. U šroubováku IXO nedochází k samovolnému vybíjení a nenastává ani paměťový efekt. Díky lithium-iontové technologii v něm stále ještě zbývá dost síly, i když jste jej předtím dlouho nepoužívali. Také ho můžete po každém použití bez obav vložit do nabíječky - nezávisle na tom, zda je akumulátor nabitý, částečně nabitý nebo vybitý.
 Boj proti smogu, který začínal u katalyzátorů používaných v automobilech a pokračoval vývojem alternativních pohonných hmot, ve kterém se vědci a konstruktéři snažili najít řešení počínaje lepším spalováním přímo uvnitř motoru, ale i omezením exhalátů vycházejících z výfuků, se nyní obrací zcela jiným směrem. Vědci se nyní snaží vyčistit od smogu ulice pomocí tzv. „smart“ stavebních materiálů, které jsou navrhovány tak, aby čistili okolní vzduch jen s pomocí přírodních živlů.
Boj proti smogu, který začínal u katalyzátorů používaných v automobilech a pokračoval vývojem alternativních pohonných hmot, ve kterém se vědci a konstruktéři snažili najít řešení počínaje lepším spalováním přímo uvnitř motoru, ale i omezením exhalátů vycházejících z výfuků, se nyní obrací zcela jiným směrem. Vědci se nyní snaží vyčistit od smogu ulice pomocí tzv. „smart“ stavebních materiálů, které jsou navrhovány tak, aby čistili okolní vzduch jen s pomocí přírodních živlů.
 Automobilka Škoda Auto prezentuje první oficiální snímek nového vozu Škoda Octavia RS, který bude nabízen s karoserií limuzína i kombi. Mimořádnou dynamiku propůjčuje Octavii RS motor 2,0 TFSI, turbomotor s přímým vstřikováním benzínu a výkonem 147 kW (200 PS), dosahující kroutícího momentu 280 Nm při otáčkách 1800 až 5000 ot./min. Dosud nejrychlejší a nejvýkonnější sériově vyráběný vůz značky Škoda tak dosahuje zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,3 sekundy a maximální rychlosti 240 km/hod (kombi: zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,5 s, Vmax 238 km/hod).
Automobilka Škoda Auto prezentuje první oficiální snímek nového vozu Škoda Octavia RS, který bude nabízen s karoserií limuzína i kombi. Mimořádnou dynamiku propůjčuje Octavii RS motor 2,0 TFSI, turbomotor s přímým vstřikováním benzínu a výkonem 147 kW (200 PS), dosahující kroutícího momentu 280 Nm při otáčkách 1800 až 5000 ot./min. Dosud nejrychlejší a nejvýkonnější sériově vyráběný vůz značky Škoda tak dosahuje zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,3 sekundy a maximální rychlosti 240 km/hod (kombi: zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,5 s, Vmax 238 km/hod).
Chybovati je lidské, ale zpackat něco tak, aby už to nešlo napravit, to dokáže jen počítač.
 Tuto zprávu můžete vzít jako tip na prázdninové víkendy. Bezplatný cykloservis, občerstvení a tisk fotografií z mobilu je každý prázdninový víkend, konkrétně od 23. července do 28. srpna, v provozu na cyklotrase Valtice – Lednice, na jedné ze šesti nejoblíbenějších cyklotras v České republice. Stačí zastavit v T-Mobile Depu a T-Mobile Spoty, které najdete přímo na trase. T-Mobile Depo bude v provozu v Lednici na centrálním parkovišti, a to v sobotu od 12 do 20 hodin a v neděli od 11 do 17 hodin. T-Mobile Spoty jsou otevřeny ve Valticích na náměstí naproti informačnímu centru a v Hlohovci u Hraničního zámečku, vždy v sobotu od 9 do 18 hodin a v neděli od 9 do 15 hodin.
Tuto zprávu můžete vzít jako tip na prázdninové víkendy. Bezplatný cykloservis, občerstvení a tisk fotografií z mobilu je každý prázdninový víkend, konkrétně od 23. července do 28. srpna, v provozu na cyklotrase Valtice – Lednice, na jedné ze šesti nejoblíbenějších cyklotras v České republice. Stačí zastavit v T-Mobile Depu a T-Mobile Spoty, které najdete přímo na trase. T-Mobile Depo bude v provozu v Lednici na centrálním parkovišti, a to v sobotu od 12 do 20 hodin a v neděli od 11 do 17 hodin. T-Mobile Spoty jsou otevřeny ve Valticích na náměstí naproti informačnímu centru a v Hlohovci u Hraničního zámečku, vždy v sobotu od 9 do 18 hodin a v neděli od 9 do 15 hodin.
 Domácí exportéři v průběhu první poloviny roku 2005 úspěšně uzavřeli ve spolupráci s proexportní agenturou CzechTrade v zahraničí již 108 exportních kontraktů. Od počátku roku CzechTrade spolu se sítí svých 30 zahraničních zastoupení pracuje na zakázkách pro téměř 450 domácích vývozců.
Domácí exportéři v průběhu první poloviny roku 2005 úspěšně uzavřeli ve spolupráci s proexportní agenturou CzechTrade v zahraničí již 108 exportních kontraktů. Od počátku roku CzechTrade spolu se sítí svých 30 zahraničních zastoupení pracuje na zakázkách pro téměř 450 domácích vývozců.
 Fotoaparát D50 je ideálním vstupním modelem systému digitálních jednookých zrcadlovek, vybaveným mnoha automatickými funkcemi pro snazší zhotovení vynikajících snímků. Ať již fotografujete cokoli, máte vždy k dispozici digitální motivové programy, které za vás automaticky nastaví optimální expozici. Stačí pouze nastavit volič provozních režimů na příslušný symbol, a D50 se postará o to ostatní. S malými rozměry a nízkou hmotností padne fotoaparát přesně do rukou a poskytne ostré a brilantní výsledky při zachování možnosti výraznějších tvůrčích zásahů do tvorby snímků. Sada D50 Kit obsahuje zcela nový objektiv AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55 mm f/3,5-5,6G IF-ED, konstruovaný speciálně pro použití v kombinaci se snímači digitálních jednookých zrcadlovek Nikon. Ekvivalent 27-82,5 mm u kinofilmu. Více se dozvíte na www.nikon.cz
Fotoaparát D50 je ideálním vstupním modelem systému digitálních jednookých zrcadlovek, vybaveným mnoha automatickými funkcemi pro snazší zhotovení vynikajících snímků. Ať již fotografujete cokoli, máte vždy k dispozici digitální motivové programy, které za vás automaticky nastaví optimální expozici. Stačí pouze nastavit volič provozních režimů na příslušný symbol, a D50 se postará o to ostatní. S malými rozměry a nízkou hmotností padne fotoaparát přesně do rukou a poskytne ostré a brilantní výsledky při zachování možnosti výraznějších tvůrčích zásahů do tvorby snímků. Sada D50 Kit obsahuje zcela nový objektiv AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55 mm f/3,5-5,6G IF-ED, konstruovaný speciálně pro použití v kombinaci se snímači digitálních jednookých zrcadlovek Nikon. Ekvivalent 27-82,5 mm u kinofilmu. Více se dozvíte na www.nikon.cz
 Internetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.
Internetová reklama podporující kampaň BESIPu „50 má smysl“ byla v hodnocení marketingového časopisu Strategie určena za druhou nejlepší v měsíci květnu. Ministerstvo dopravy tak porazilo mnohem silnější zadavatele jako například VW,T-Mobile, Oskar, Eurotel, Sazka, Budvar, Prazdroj. Kampaň připravila reklamní agentura Young & Rubicam a na kreativě se výrazně podílel tým BESIPu ve složení Zuzana Ambrožová a Robert Šťastný.