31 Říjen 2013

okna1Společnost OKNOPLAST, přední evropský výrobce plastových oken, představila na Mezinárodním veletrhu stavebnictví a architektury MADE Expo 2013 v Miláně, své produktové novinky. Největším lákadlem expozice bylo inovativní řešení Winergetic Premium Passive – okno s kosmickou technologií aerogelu. Přítomnost jednoho z pěti největších evropských producentů oken na veletrhu obohatily také největší fotbalové hvězdy z klubu Inter Milán, který OKNOPLAST sponzoruje, Hugo Campagnaro a Mauro Icardi.


OKNOPLAST na veletrhu MADE Expo představil celou řadu novinek a nejlepších řešení ze své nabídky. Jednou z nejvýraznějších inovací je okno Winergetic Premium Passive, které kombinuje skvělé parametry energetické úspornosti s moderním designem. Systém vyhovuje přísným požadavkům na okna určená pro pasivní budovy, což bylo potvrzeno certifikátem renomovaného výzkumného institutu IFT Rosenheim. Winergetic Premium Passive se odlišuje od jiných výrobků moderní, směrem ven zaoblenou linií profilu. Winergetic Premium Passive je navíc prvním a dosud jediným PVC oknem, v němž byl použit aerogel – materiál s nejlepšími tepelně-izolačními vlastnostmi na světě, který se používá například při konstrukci kosmických lodí nebo jako izolační vrstva ve skafandrech kosmonautů.

Velkému zájmu návštěvníků veletrhu se těšilo okno ve verzi Collorfull. OKNOPLAST jako jediný výrobce oken vypracoval řešení, ve kterém - kromě povrchů okna pokrytých fólií se vzhledem dřeva - jsou stejným způsobem upraveny také vnitřní plochy, viditelné po otevření křídla. V systému Colorfull tak okna mají jednotnou barvu a strukturu po celém povrchu.

okna2U většiny oken na veletrhu byl předveden inovační termorám WARMATEC, který spojuje dokonalé technické parametry i estetické hodnoty a dá se použít ve všech systémech oken OKNOPLAST. Termorám je tvořen spojením dvou materiálů – jeho dolní část je z ušlechtilé oceli, která zaručuje pevnost, zatímco horní část z umělé hmoty se vyznačuje nízkým součinitelem tepelné vodivosti. Díky tomuto provedení zmenšuje vznik termického můstku na spojení skla s rámem, a v důsledku snižuje Uw součinitel pro celé okno. Termorám WARMATEC je dostupný ve třech barevných provedeních – černé, tmavě šedé a světle hnědé, ideálně přizpůsobených barvám těsnění.

V Miláně byly k vidění také elegantní, ergonomické kliky a kování z nové řady dESIGN+. Řada dESIGN+ vznikla ve spolupráci s renomovaným návrhářským studiem KISKA, které projektuje mimo jiné legendární motorky KTM nebo součástky pro značku Audi.

Návštěvníci veletrhu MADE Expo letos měli poprvé příležitost seznámit se s dveřmi z nabídky Aluhaus – nové značky ve Skupině OKNOPLAST, která se věnuje především výrobě venkovních hliníkových dveří a oken třídy Premium.

Mezinárodní veletrh stavebnictví a architektury MADE Expo v Miláně, který se letos konal ve dnech 2. – 5. října, patří k nejprestižnějším evropským událostem v oboru. Předchozích ročníků se zúčastnilo přes 1700 vystavovatelů z více než 40 zemí. Pro OKNOPLAST, který působí na italském trhu již léta, je MADE Expo skvělou příležitostí k prezentaci vlastní nabídky a značky široké veřejnosti.
OKNOPLAST se v rámci plánů na zahraniční expanzi neorientuje pouze na Itálii, ale působí i ve Francii, Německu, Rakousku nebo Švýcarsku. Kromě Interu Milán sponzoruje další známé fotbalové kluby jako německou Borussia Dortmund a francouzské Olympique Lyon.
„Mezinárodní expanzi jsme zahájili v roce 2004 a dnes jsme v první evropské pětce. Tak rychlý rozvoj by nebyl možný bez dokonalé nabídky, v níž se spojuje vysoká kvalita s estetickou i užitnou hodnotou výrobků. Nicméně nejen tyto vlastnosti rozhodly o naší pozici," říká předseda představenstva OKNOPLASTu Mikołaj Placek.
„Abychom zdůraznili mezinárodní úroveň společnosti a výrobků, rozhodli jsme se sponzorovat jeden z legendárních italských fotbalových klubů – Inter Milán. Díky tomu nás obchodní partneři a zákazníci v Itálii vnímají jako firmu v kategorii mistrů. To, že to byl správný krok, potvrzují výsledky prodeje," vysvětluje Mikołaj Placek.
OKNOPLAST se veletrhu účastní od prvního ročníku a využívá jej nejen k prezentaci svých produktových novinek, ale také jako způsob komunikace se zákazníky v nekomerčním kontextu. Důkazem tohoto přístupu jsou speciální hosté. Letos se na stánku OKNOPLASTu objevili fotbalisté Interu Milán, Hugo Campagnaro a Mauro Icardi a jako každoročně nechyběla sportovní show. Své fotbalové freestyle umění ukázal také mistr světa a finalista televizní soutěže Mám talent Krzysztof Golonka, který se už léta profesionálně zabývá akrobaticko-žonglérským uměním.
„Sport je zdrojem přirozených lidských emocí. Sportovní sponzoring představuje dokonalý nástroj podporující tvorbu emocionální části image značky. Dnes již racionální výhody nestačí k tomu, aby se produkt prosadil, emocionální hodnota značky je také důležitá," říká o strategii prezentace firmy na veletrhu Mikołaj Placek.

www.oknoplast.cz