18 Květen 2016

toyota 01Toyota Material Handling Europe (TMHE) pokračuje ve svém zaměření na rozvoj inovativních řešení v oblasti nových pohonů a rozšiřuje svůj sortiment elektrických vozíků s li-ionovými bateriemi. Tato expanze zahrnuje nyní i 48V čelní vysokozdvižné vozíky a retraky.

Díky nejširší řadě strojů s li-ionovým pohonem na trhu dokáže Toyota sebevědomě nabídnout a dodat svým zákazníkům velmi moderní, efektivní a provozně výhodná řešení manipulace, která se již osvědčila v mnoha ostrých výrobních, skladových i logistických aplikacích v Evropě i v České republice.

První modely s lithium-ionovým pohonem vyvinula společnost Toyota Material Handling již v roce 2013, když touto novou technologií vybavila vybranou skladovou techniku - elektrické nízkozdvižné vozíky BT Levio řady LWE i LPE a vychystávací vozíky OSE z řady BT Optio.

Nyní touto vyspělou technologií disponuje dalších pět segmentů manipulační techniky: ručně vedené zakladač BT Staxio SPE i SWE, retraky BT Reflex řady RRE, tahače BT Movit řady TSE a čelní vysokozdvižné vozíky Toyota Traigo 48, první čelní VZV s li-ionovými bateriemi.

"Investice do lithium-inové technologie je investicí do budoucnosti," říká Craig Walby, Director Product Management společnosti TMHE. "Zákazníkům dodáme výrazné zjednodušení procesu manipulace, nižší spotřebu energie a vyšší produktivitu a disponibilitu vozíků. To vše s výrazně nižší ekologickou stopou."

Zrychlení manipulace a odstranění prostojů
Lithium-ionová technologie se vyplatí zejména ve vícesměnných provozech. Protože umožňuje bezproblémové dobíjení kdykoli není stroj používán, odpadá potřeba výměny baterie, není nutné pořizovat náhradní baterie ani provozovat náročné nabíjecí místnosti. Vozíky jsou rychle dobíjeny i během krátkých přestávek. Li-ionové baterie nevyžadují údržbu a snižují nebo úplně odstraňují zbytečné prostoje vozíků, což vede k vyšší produktivitě při manipulaci.

Úspory a ekonomické řešení
Dosavadní zkušenosti ukazují zhruba o 30 % nižší spotřebu než olověné baterie, významné snížení emisí CO2 a nákladů na elektrickou energii. Třikrát až čtyřikrát delší životnost li-ionových baterií ve srovnání s olověnými bateriemi znamená dobrou investici a přínosy v ekonomické oblasti i v oblasti ochrany životního prostředí.

Na veletrhu CeMAT 2016, který se koná od 31. května do 3. června v Hannoveru, představí Toyota Material Handling pro vozíky s li-ionovým pohonem nové vylepšené podmínky.

Novinky i v segmentu pohonů čelních vozíků
Navíc představí i další cíle a úspěchy při zavádění nových pohonů - pokrok ve vývoji vodíkových palivových článků a nové motory (1ZS) pro čelní vysokozdvižné vozíky se spalovacími motory Toyota Tonero, které jsou velmi úsporné i při agresivním stylu jízdy, který běžně dokáže zvýšit spotřebu vozíku až o 35%.

Přesvědčte se osobně na veletrhu, jak se společnosti Toyota Material Handling daří zaujmout vedoucí pozici při zavádění inovativních energetických řešení.

toyota 02

toyota 03