31 Srpen 2017

toyota obr3Vysoké procento využití disponibilního objemu skladu se promítá do zcela zásadní úspory nákladů při využívání stávajících prostor i při budování nových skladových hal. Všechny výhody systému jsou absolutně nejmarkantnější při nasazení v chlazených skladech nebo v mrazírenských provozech. Čím vyšší je cena skladování, obslužných vozíků i cena práce řidičů, tím je nasazení Radioshuttle výhodnější a návratnost investice kratší.

Jednoduchý a bezpečný způsob skladování
Systém Radioshuttle je založen na bezuličkovém skladování zboží na paletách (různých rozměrů) v dlouhých tunelech speciálního regálového systému. V každém tunelu je jen jeden druh zboží. Automatická satelitní jednotka se v tunelu pohybuje vysokou rychlostí až 1,1 m/s pod paletami, které umisťuje v hloubi tunelu, nebo je odtud vybírá a odváží na kraj tunelu - přesně podle povelů řidiče obslužného vozíku, který pomocí dálkového ovládání řídí činnost jednoho nebo více satelitů (podle toho, kolik jich zákazník pro efektivní obsluhu skladu potřebuje). Palety na kraj tunelu umisťuje (nebo je odtud odebírá) obslužný vozík - obvykle čelní vozík nebo retrak. Ten také přemisťuje satelitní jednotku mezi jednotlivými regálovými tunely. Maximální nosnost jednotky je 1 500 kg.

Řešení odbourává uličky mezi regály, minimalizuje škody na zboží a regálech a zvyšuje produktivitu: zatímco satelit pracuje v regálovém tuneru, obslužný čelní vysokozdvižný vozík nebo retrak může pracovat na jiném úkolu.
Různé režimy skladování

Každá jednotka má vyměnitelnou baterii, je řízena dálkovým ovládáním a může být jednoduše a rychle přesouvána mezi jednotlivými tunely regálového systému pomocí běžného vozíku s dostatečnou nosností a dostatečnou výškou zdvihu. Vestavěné senzory zajistí přesné umístění palety v regálovém tunelu (režimy FIFO i FILO).

Kromě běžných pravidelných skladů s regálovými tunely ve všech úrovních je možné vytvořit i řešení s vychystávacími nebo expedičními zónami nebo mezaniny.

Manipulace a provoz – shrnutí základních parametrů
– palety 800 × 1 200 mm, 1 000 × 1 200 mm, 1 200 × 1 200 mm
– nosnost až 1 500 kg
– vysoká rychlost pojezdu 1,1 m/s (+ 16 %), efektivní i v dlouhých tunelech
– vhodný pro FIFO i LIFO princip skladování
– funkce uložení a vyzvednutí – lze předvolit počet založených nebo vyzvednutých palet
– funkce inventarizace – pomoc při počítání palet zejména ve velkých výškách
– pracuje spolehlivě i při teplotách až - 30 C
– umožňuje integraci do systémů řízení skladu (WMS)

Servis a údržba
– vysoká odolnost a dlouhá životnost satelitních podvozků
– servisní rozhraní pomocí CID (Centrální informační display)
– funkce autodiagnostiky – rychlá informace, rychlý servis, minimální prostoje
– technologie CAN Bus sběrnice – méně kabeláže, méně prostoru pro chyby
– technologie Plug & Play pro rychlý servis bez seřizování

https://toyota-forklifts.cz

toyota obr1

toyota obr2