Toyota Material Handling Europe (TMHE) představuje nový optimalizovaný dieselový motor pro vozíky Tonero, se spotřebou sníženou o 8% a nižšími emisemi CO2. Toyota Material Handling Europe (TMHE) ohlašuje pro rok 2013 vylepšenou řadu 1,5 až 3,5 tunových dieselových čelních vysokozdvižných vozíků Toyota Tonero, které díky spotřebě nižší o 8%* a nižším emisím CO2 nabízejí zákazníkům efektivní řešení motorizace čelních vysokozdvižných vozíků.
Úspěchů v oblasti snížení spotřeby a nižších emisí CO2 bylo dosaženo u osvědčených průmyslových dieselových motorů 1DZIII, zkonstruovaných a vyráběných společností Toyota. Optimalizace spotřeby tohoto 36kW dieselového motoru bylo docíleno integrací nového vstřikovacího čerpadla, nabízejícího vyšší účinnost regulace množství paliva potřebného při procesu spalování.
Tento motor vyhovuje nejnovějším emisním předpisům 97/68/EC**.
Dostupnost tohoto motoru byla rozšířena na všechny tonáže dieselových modelů Toyota Tonero v rozsahu nosností od 1,5 do 3,5 tuny.
Craig Walby, ředitel výroby a prodeje společnosti TMHE, vysvětluje:
„Nasloucháme svým zákazníkům a rozumíme jejich potřebě zvýšit efektivitu provozu, redukovat provozní náklady a orientovat se na trvale udržitelné metody práce.
Těmito nejnovějšími vylepšeními našich prvotřídních dieselových čelních vozíků Toyota Tonero pomáháme i v roce 2013 našim zákazníkům v neustálém zdokonalování – například omezením provozních nákladů v návaznosti na nižší spotřebu paliva a menší emise CO2.
A rozšířením těchto hospodárnějších dieselových motorů na všechny tonáže v rozsahu 1,5 až 3,5 tuny přinášíme svým zákazníkům větší možnosti výběru."
Jelikož je princip trvalé udržitelnosti základní hodnotou při vývoji vozíků Toyota Tonero, jsou tyto vozíky konstruovány a vyráběny s ohledem na 99% recyklovatelnost na konci životnosti. Výroba probíhá ve francouzském závodě Toyota v Ancenis, který je držitelem certifikátu ISO 14001.
(*) Na základě testovací procedury pro vysokozdvižné vozíky VDI2198 realizované s vozíkem Tonero 2,5 t s pneumatickými koly.
(**) Etapa IIIa