Ať už po zemi, letecky nebo po moři, nová platforma společnosti DB Schenker Connect 4.0 umožňuje zákazníkům vyřizovat přepravu svých zásilek pohodlně on-line. DB Schenker tento nabídkový systém připravil s cílem sloučit všechny přepravní aktivity do jedné platformy. Kliknutím myši získají firemní klienti přístup k mezinárodní přepravní síti společnosti DB Schenker, pomocí které mohou expedovat své zásilky vybranou formou přepravy.
„Naše nová platforma Connect 4.0 zjednodušuje profesionální logistiku více než kdy dříve. Spojili jsme naše hlavní přepravní služby do jedné platformy, což představuje velký krok ve firemní strategii digitalizace. Pro naše klienty to znamená spojení pohodlí digitálního řešení s naší globální sítí logistických odborníků," řekl výkonný ředitel společnosti Schenker Jochen Thewes.
„Aplikaci Connect 4.0 jsme navrhovali z perspektivy zákazníků. S touto platformou do sektoru B2B logistiky přichází zážitek online nakupování," dodal Markus Sontheimer, ředitel pro digitalizaci a informační technologie společnosti DB Schenker.
Do platformy Connect 4.0, která byla poprvé spuštěna v srpnu 2018 pro pozemní přepravu v Německu a Španělsku, letos DB Schenker přidává i letecké a námořní přepravy. Nyní tak mohou zákazníci prostřednictvím online platformy objednávat letecké přepravy z celého Německa do nejvýznamnějších exportních destinací. Po moři pak mohou klienti odesílat zásilky do 50 zemí světa v režimu door-to-door díky tisícům námořních spojení mezi přístavy.
Ať už jde o velkou korporaci nebo menší firmu, každý firemní zákazník společnosti DB Schenker může využít platformu Connect 4.0 k okamžitému vytvoření cenové nabídky nebo stanovení předpokládaného termínu doručení. Zákazník také může platformu využít pro sledování pohybu zásilek, stejně tak jako pro vytváření a distribuci přepravních dokumentů.