Společnost Schaeffler prostřednictvím vysokých investic do výrobních kapacit určených pro radiální kuličková ložiska FAG generace C výrazně rozšiřuje svou obchodní nabídku v oblasti standardních valivých ložisek. Díky zdokonaleným vlastnostem produktů, nové logistické koncepci a optimalizovanému poměru ceny a výkonu jsou tato již řadu let úspěšná radiální kuličková ložiska od společnosti Schaeffler ještě atraktivnější.
Schaeffler prostřednictvím vysokých investic do výrobních a logistických kapacit určených pro radiální kuličková ložiska FAG generace C a také prostřednictvím zdokonalených charakteristik produktů výrazně rozšiřuje svou obchodní nabídku v oblasti standardních valivých ložisek. V nadcházejících měsících uvede společnost Schaeffler v čínském Jin-čchuanu postupně do provozu nové výrobní linky a zdvojnásobí tak své kapacity v příslušných velkoobjemových produktových řadách radiálních kuličkových ložisek FAG.
Delší trvanlivost, nižší hlučnost a tření, ekonomická výhodnost
Vlastnosti radiálních kuličkových ložisek FAG generace C, které jsou už od roku 2008 úspěšně etablovány na trhu, byly neustále zdokonalovány. „Zaměřili jsme se na produkt, výrobu i logistiku a přišli jsme ve všech těchto oblastech s řešeními, která splňují nejvyšší požadavky trhu," uvádí Thomas Kreis, projektový vedoucí společnosti Schaeffler pro vysokoobjemový segment radiálních kuličkových ložisek. Společnost Schaeffler nastavuje i nadále standardy ve všech podstatných technických charakteristikách produktů, jako je třeba minimalizace tření nebo hlučnosti. Nově byly vyvinuty dvě koncepce těsnění. Díky nižší ztrátě maziva a lepší ochraně před pronikáním nečistot se prodlužuje použitelnost tukové náplně, a tím i trvanlivost celého ložiska. Nový kryt typu Z s inovativním labyrintovým těsněním umožňuje dosáhnout o 20 procent nižšího úniku maziva a o 30 procent nižšího průniku prachu oproti dosavadnímu konstrukčnímu provedení. Patentované dotykové břitové těsnění ELS, které je dostupné na přání, zajišťuje maximální těsnicí účinek při nízkém tření, zejména při proměnlivých axiálních zatíženích, která vznikají v ložiscích motocyklových kol.