18 Říjen 2021

Trelleborg Turcon-VL-Seal-IRevoluční těsnicí prvek Turcon® VL Seal® II, který je možné použít k utěsnění hydraulického pohonu řídícího systému letadel a podvozku, nebo k utěsnění podvozkových tlumičů.
Po osvědčeném těsnicím prvku Turcon® VL Seal® nabízí toto těsnění nové generace účinné utěsnění, snadnější instalaci a ještě větší spolehlivost. Rozsáhlé testování dokazuje vynikajicí 'nulový' prosak, díky čemuž je možné prodloužit životnost a minimalizovat plánovanou údržbu.
Torben Andersen, Director Aerospace Segment Management, říká: „Společnost Trelleborg Sealing Solutions je díky novému těsnění Turcon® VL Seal® II leadrem ve výrobě těsnění hydrauliky letadel. Výkon tohoto těsnění je mnohem vyšší než u jiných těsnění na trhu."

Osvědčený výkon
Torben Andersen pokračuje: „Během pětiletého vývoje jsme mimo jiné provedli v krátké době testování s několika miliony cykly na pokročilém zkušebním zařízení, které dosahuje rychlosti nárůstu tlaku až 360,000 psi/vteřinu a umožňuje zrychlené vysokofrekvenční cyklování až na 5 Hz, při maximálním tlaku nebo extrémních teplotních podmínkách. To znamenalo, že testování potenciálních návrhů na vylepšené těsnění trvalo spíše pouhé týdny než měsíce, což značně zkrátilo počáteční vývoj a umožnilo nám vytvořit dokonalý design těsnění v rané fázi testování."

Efektivita zpětné hydrodynamické dodávky nového těsnění Turcon® VL Seal® II se oproti Turcon® VL Seal®, který nyní představuje standard pro tento typ těsnění hydrauliky, více než zdvojnásobila až na 3,000 psi a téměř ztrojnásobila až na 5 000 psi. Akumulovaný prosak byl přibližně o 4 ml menší a výražně nižší (přibližně o polovinu) z 1 000 000 na 2 000 000 cyklů.

Optimalizovaná konstrukce těsnění zlepšuje kontrolu utěsnění a usnadňuje instalaci
Turcon® VL Seal® II je jednosměrné těsnění pístnice s vratným pohybem, které se skládá z primárního těsnění ve tvaru písmene "L" z materiálu Turcon® a o-kroužku. Inovativní design těsnění je kombinací jedinečné schopnosti zpětného tahu těsnění Turcon® VL Seal® s novými patentovanými funkcemi. Zakřivená záda umožňují přizpůsobení šířky těsnění provoznímu tlaku, zlepšují kontrolu úniku kapaliny, zatímco přední těsnicí břit chrání těsnicí hranu během montáže. Kromě toho, optimalizovaný design těsnění zlepšuje podporu a držení o-kroužku.

Přispívá k úspoře hmotnosti a paliva
'Těsnění na celý život' znamená, že těsnění vydrží tak dlouho, jako samotný aktuátor. Navíc, s vyloučením potřeby odtokových potrubí a s profilem, který umožňuje menší konstrukci systému, může těsnění významně přispět k úspoře hmotnosti a účinnosti paliva, což jsou cíle výrobců letadel.

Turcon® VL Seal® II je k dispozici v řadě materiálů Turcon® pro použití v extrémních provozních podmínkách. Jedná se o kombinaci s různými druhy o-kroužku, které jsou vhodné pro použití ve všech hydraulických kapalinách.

Těsnění Turcon® VL Seal® II překračuje současné letecké standardy pro výkon těsnění a je navržen pro instalaci do drážek pouzder o-kroužku AS4716, což umožňuje instalaci na místo jiných řešení předepnutých o-kroužkem, včetně původního těsnění Turcon® VL Seal®, Turcon® Plus Seal®, Turcon® Wedgpak® a Turcon® Variseal®, jakož i dalších návrhů těsnění. K dispozi je také metrická verze.

Zjistěte podrobné informace o vlastnostech tohoto těsnění nebo si
stáhněte si brožuru „Turcon® VL Seal® II".

Kontaktujte nás a my Vám pomůžeme řešit utěsnění aplikace pro letecký průmysl.

Trelleborg-3D lgTrelleborg Sealing Solutions Czech s.r.o.
Evropská 423/178, 160 00 Praha 6-Vokovice
tel.: +420 220 400 288
https://www.trelleborg.com/cs-cz/seals
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript