Ačkoliv je situace opravdu velmi vážná, snažíme se zachovat všechny naše služby v maximální míře. Jsme si vědomi toho, že právě na přepravních společnostech nyní závisí, aby se nepřerušilo plynulé zásobování firem i obyvatel.
Jedná se o nepředvídatelné okolnosti, na které musíme operativně reagovat, jako je distribuce do území v karanténě, stálé sledování a monitorování situace hlavně v oblasti mezinárodní přepravy, kdy se uzavírají hranice států a my musíme zboží, které je již v našich systémech dopravit. Aktuální informace pro naše zákazníky zveřejňujeme průběžně na firemním webu, o zásadních provozních opatřeních jsme informovali a jsme dále připraveni informovat direct mailem.
Při tom je třeba myslet na zdraví našich zaměstnanců
Zrušili jsme osobní odběry zásilek příjemci na pobočkách a pokud je to jen trochu možné, pracují naši lidé z domova. Tím chceme maximálně snížit riziko přenosu. Přes známé problémy s dostupností se snažíme naše zaměstnance v nejvyšší možné míře vybavit ochrannými pomůckami – rouškami, dezinfekčními gely. Aktivně jednáme s dodavateli a věříme, že se situace zlepší.
Předpis o ochraně zdraví pro naše zaměstnance jsme vydali již před třemi týdny. Pracoviště jsme vybavili dezinfekčními prostředky, zintenzivnili jsme dezinfekci všech povrchů na pobočkách, a logistických pracovištích, dezinfikujeme i dopravní techniku, včetně například vysokozdvižných vozíků při předávání směn.