Společnost Panasonic soustavně rozšiřuje své aktivity v Evropě. V rámci areálu Panasonic v Mnichově se nyní chystá otevřít nové Centrum technologií (CXC - Customer Experience Center). Komplex budov se skládá z více než 6 000 metrů čtverečních a nabízí pro zákazníky B2B, obchodní partnery, vývojáře, start-upy a univerzity otevřenou platformu pro získávání a výměnu informací.
V ústřední části prezentace a ve speciálně orientovaných funkčních místnostech představí společnost Panasonic svou komplexní škálu elektromechanických komponent, automatizačních systémů, pohonů a průmyslových robotů. Kromě toho jsou zde k dispozici stroje pro výrobu elektroniky a technologie pro maloobchod, veřejné prostory, elektronickou mobilitu a inteligentní život. CXC je svět moderních technologií, dialogová platforma a ideální místo pro konání tematických setkání, seminářů a školení. Výstavní program bude průběžně aktualizován a je navržen tak, aby zdůraznil rostoucí význam společnosti Panasonic jako silného prostředníka pro high-tech řešení v oblasti mobility, obchodu a bydlení.
„Naši evropští zákazníci oceňují naši kvalitu. Panasonic znají hlavně prostřednictvím jednotlivých produktů. Pokaždé, když zákazníkům představíme šíři našeho technologického světa, množství evropských inovativních a ekologicky udržitelných projektů a kolik aplikací je založeno na našem výzkumu, dochází ještě k dalšímu prohloubení důvěry. Od high-tech komponentů po integrovaná řešení, od e-mobility po Průmysl 4.0, od řízení dodavatelského řetězce až po inteligentní zdravé bydlení – jsme jediná technologická společnosti, která dokáže nakombinovat a propojit takové množství technologií pod jednou střechou. V kampusu CXC prezentujeme naši značku komplexně a děláme ji hmatatelnou. Naším cílem je zintenzivnit dialog se zákazníky, vývojáři, partnery a veřejností, a tím dále rozšířit náš růst v Evropě," vysvětluje Johannes Spatz, prezident společnosti Panasonic Industry Europe.
„Otevřením „centra výměny zkušeností" v Mnichově společnost Panasonic ukazuje synergii zákaznicky orientovaných projektů v celé oblasti moderních technologií. Kombinujeme naše mnohaleté znalosti v oboru, vývoj hardware i software a dovednost nabízet společnostem na míru šitá a integrovaná řešení. Mnoho z těchto příkladů je k dispozici v novém Centru technologií. Těšíme se, až zde uvítáme naše zákazníky a budeme společně řešit budoucnost," řekl Hiroyuki Nishiuma, generální ředitel Panasonic System Communication Europe.
Alexander Schultz-Storz, vedoucí divize Cross-Value společnosti Panasonic Industry Europe, dále vysvětluje, že: „Průmyslový vývoj ani moderní společnosti nestojí na místě. Hledají silné partnery s odpověďmi na současné i budoucí technologické výzvy. My také uvažujeme v dlouhodobém horizontu a vědomě jsme se rozhodli investovat - navzdory současné pandemii. Celková prezentace v CXC – ať jsou to produktové ostrovy, prezentační sály, aplikační centra, zóna spoluvytváření, body setkávání i školící místnosti – nám nyní umožní poskytovat našim partnerům, univerzitám, začínajícím podnikům i distributorům informace, které obohatí důvěru a v budoucnu ještě rozšíří vzájemnou spolupráci."
CXC (Customer Experience Center) se nachází na východě Mnichova v evropském ústředí Panasonic Industry. Kromě vývojových týmů budou moci aplikační inženýři, průmysloví zákazníci, obchodní partneři a odborná veřejnost navštívit prostředí špičkových technologií. Panasonic Industry Europe bude využívat rozsáhlé zázemí CXC pro akce veřejného dialogu místního, regionálního i mezinárodního charakteru, setkávání se zástupci univerzit, tématické workshopy, premiéry produktů a mediální akce. Další informace, interaktivní zkušenosti a postřehy o CXC najdete ZDE.