03 Květen 2013

Metodické rámce typu ITIL®, COBIT®, ISO/IEC 20000, SFIA, Six SigmaTM přináší do oblasti řízení IT nový pohled na termín kvalita IT služeb.Tradiční pohled, zaměřený na použití moderních IT technologií nemusí být garancí kvalitního fungování IT z perspektivy uživatelů IT, kvality z pohledu managementu nebo v souladu s aktuálními potřebami byznysu. Konference SDFI 2013 navazuje na velmi pozitivně hodnocený ročník 2012, kdy hlavním tématem byl IT Service desk. Role service desku je však třeba vnímat v širším kontextu, v kontextu kompletního dodávání IT služeb, tedy i oblastí IT Service Delivery.


Na rozdíl od jiných konferencí jsou rečníci téměř výhradně zvoleni mezi „praktikanty" (practitioners) dodávání IT služeb, nejčastěji internímu zákazníkovi. Uslyšíte a uvidíte, jak je kvalita IT služeb řízena a měřena napříč celým spektrem společností – od velkých zahraničních korporací, přes soukromé společnosti, samosprávu i menší společnosti, kde IT není ve středu pozornosti managementu. Mezi řečníky budou i hosté ze zahraničí, z renomovaných společností, takže budete mít unikátní příležitost nahlédnout podrobněji do záměrů IT v globálně působících korporací.

Konference je určena pro členy managementu společností, vedoucí IT i střední management. Zahraniční řečníci budou prezentovat v angličtině.

Cílová skupina
Člen managementu se zodpovědností za IT, CFO, CIO, IT Manager, Service Delivery manager, Service Level Manager, IT Operations management.

Kvalita v IT službách