Vy ještě máte prodejnu bez ozvučení? Tak to je pěkná nuda. Je u vás mrtvo. Zákazníci si myslí, že už budete zavírat. Stráví tam méně času a utratí méně peněz.
Možná tomu nevěřte, ale příjemná hudební kulisa, ve formě Dexon ozvučení, opravdu zvyšuje tržby. Vede k větším nákupům. Zákazníci se budou u vás dobře cítit a budou se vracet, protože podle stylu hudby si vás lépe zapamatují. A budete se tak odlišovat od konkurence. At už ozvučení má být hlasité, typicky pro prodejny s oblečením, nebo s menší hlasitosti, typicky potraviny, musí být kvalitní a zvukově příjemné. Pokud jsou reproduktory příliš vysoko, zvuk se rozléhá a odráží, zákazník si podvědomě nechce koupit dražší produkt.
Dbáme na to, aby zvuk byl srozumitelný a líbivý. Efektní je, když je ozvučení nenápadné, a dostatečně výkonné. Na základě provedení prodejny se rozhodneme, zda reproduktory budou na stěnách, nebo na stropě. V případě nástěnného provedení, volíme Dexon SP 512 s konzolou. V případě stropní vestavné instalace volíme Dexon RPT 110 nebo RPT 122. Jejich zvuk je výborný. Jde-li o otevřený strop, často v supermarketech, používají se závěsné reprosoustavy. Nesmí být ale příliš vysoko, nesmí být malé a musí být kvalitní. Zde jednoznačně volíme Dexon RPT 122Z (špička v závěsných reprosoustavách), nebo přinejmenším RPT 90Z.
Pro buzení použijeme rozhlasovou ústřednu Dexon JPA 1185IP, ke které připojíme mikrofon na hlášení a v aplikaci IP Audio naplánujeme službu streamování na míru Dexon In Store Radio, která řeší hudební podkres, reklamy a dovoluje mít levnější autorské poplatky.
Jak takové ozvučení prodejny provést, zjistěte na této speciální stránce.