14 Srpen 2020

Endress 1 EH 2020 digitizatNabídka digitálních služeb: Prostřednictvím služby Visual Support pomáhá společnost Endress+Hauser zákazníkům na dálku s jejich servisními úkony.
Společnost Endress+Hauser spustila službu Visual Support poskytující vzdálenou pomoc pracovníkům údržby. Mimořádná doba vyžaduje mimořádná opatření: Z tohoto důvodu společnost Endress+Hauser vydala svou servisní aplikaci Visual Support během koronavirové krize ještě před plánovaným termínem. V akutní fázi pandemie tak měli zákazníci možnost využívat bezplatně výhod vzdálené audiovizuální podpory – a byli nadšeni z možností této inovace v rámci servisního portfolia společnosti Endress+Hauser.

Společnost Endress+Hauser podporuje další vývoj digitalizace již mnohá léta – v oblastech produktů a služeb, interakce se zákazníky a externí i interní spolupráce. Během koronavirové krize nyní vývoj výkonných digitálních platforem a nabídek prokázal svou hodnotu pro zákazníky i pro vlastní společnost. „Fyzickou vzdálenost, kterou nám vnutila situace kolem nového koronaviru, můžeme přemostit prostřednictvím digitální a emocionální blízkosti," říká Matthias Altendorf, generální ředitel skupiny Endress+Hauser.

Servisní organizace využívá digitální platformu
To se vztahuje také na oblast servisních služeb. Omezení cestování a ochranná opatření v důsledku pandemie nového koronaviru znemožnila v mnoha případech využívat během nedávných týdnů externí poskytovatele služeb. Aby bylo možné vykonávat kritické servisní úkony vztahující se k oblasti instrumentace včas a odpovídajícím způsobem, přenesla společnost Endress+Hauser svou nejnovější inovaci v této oblasti, službu Visual Support, z fáze pilotního projektu do fáze postupného uvádění do provozu v celosvětovém měřítku.

Servisní organizace Endress+Hauser již nějakou dobu využívá možnosti cloudové platformy Salesforce vycházející ze systému pro správu vztahů se zákazníky. Modul Salesforce Service Cloud umožňuje zcela nové způsoby péče o zákazníky.

Společnost Endress+Hauser nyní začlenila Visual Support do svého portfolia služeb podpory a poskytuje tak svým zákazníkům přístup k hlubokým znalostem ohledně technologií a produktů včetně záruky dostupnosti a času odezvy ze strany celosvětové sítě technických specialistů společnosti Endress+Hauser.

Endress 2 EH Visual-SupportS pomocí živých videopřenosů a přenášení obsahu obrazovek může tým technické podpory Endress+Hauser poskytovat zákazníkům spolehlivě a flexibilně podporu ve vykonávání jejich servisních úkonů prostřednictvím vzdáleného prístupu.

250 dálkových servisních volání
Použití této technologie pro vzdálenou podporu umožňuje poskytovat audiovizuální podporu pro účely diagnostiky a odstraňování závad, uvádění do provozu a pravidelné údržby polní instrumentace. S pomocí živých videopřenosů a přenášení obsahu obrazovek může tým technické podpory Endress+Hauser pracovat téměř stejně, jako by byl přímo v místě provozu, a pomáhá tak zákazníkům spolehlivě a flexibilně s jejich servisními úkony prostřednictvím vzdáleného přístupu.

Po dobu deseti týdnů byla tato služba zákazníkům k dispozici bezplatně. Během této doby proběhlo po celém světě více než 250 relací podpory v rámci služby Visual Support. „Od mnoha zákazníků jsme dostali doposud velmi kladnou zpětnou vazbu," říká Franck Perrin, vedoucí servisní organizace skupiny Endress+Hauser. „Jsou nadšeni z této nové podoby podpory a na vlastní zkušenost zažili, jak Visual Support může přispět k úspoře času a peněz."

Pro více informací o společnosti Endress+Hauser přejděte ZDE.