Mobilní aplikace Energie24 společnosti E.ON umožňuje zákazníkům získat okamžitý přehled o stavu spotřeby elektřiny v odběrném místě, kontaktovat zákaznickou a poruchovou linku nebo zobrazit informace o výši a platbách záloh. Unikátní novinkou je pak možnost získat aktuální odhad vyúčtování pomocí fotografie elektroměru. Tato nová služba je pro uživatele zdarma a už v prvních 14 dnech provozu ji využily 4 000 zájemců.
Společnost E.ON nedávno vydala novou verzi mobilní aplikace Energie24. Ta kromě běžných informací o zálohách, smlouvě a stavu spotřeby energií nabídne také unikátní funkci pro získání aktuálního odhadu vyúčtování. Uživatel pomocí aplikace vyfotí stav elektroměru, načež obdrží odhad spotřeby avýši platby za elektřinu v aktuálním fakturačním období.
„Díky novým funkcím mohou naši zákazníci získat poměrně přesnou představu o své spotřebě a nákladech na energie. Údaje z naší aplikace jim navíc umožní nastavit si výši záloh tak, aby nevznikaly zbytečné přeplatky nebo nepříjemné nedoplatky za energie," popisuje výhody nové aplikace Energie24 Božena Herodesová ze společnosti E.ON.
Aplikace umožňuje získat odhad vyúčtování spotřeby energie zákazníkům s jednotarifní i dvoutarifní distribuční sazbou. „Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům tuto novou funkci odhadu aktuální spotřeby a nákladů na energie nabídnout zcela zdarma," doplnila Herodesová.
Uživatelé si též v případě potřeby mohou ručně nastavit i velikost jističe. Pomocí aplikace Energie24 lze navíc snadno kontaktovat zákaznickou nebo poruchovou linku společnosti E.ON, upravit výši záloh nebo získat přehled vyúčtování včetně možnosti stažení faktur za elektřinu ve formátu PDF. „Díky novým funkcím se počet uživatelů aplikace více než zdvojnásobil, zaznamenali jsme také téměř třicetiprocentní nárůst počtu stažení," popisuje úspěch nové mobilní aplikace Veronika Hrnčálová, vedoucí Digital oddělení ze společnosti E.ON. Aplikace pro systémy Android a iOS je zdarma ke stažení v obchodech Google Play a Apple Store.