12 Květen 2016

jungheinrich 0obr1Ocenění vítěze hlasování čtenářů a odborníků v soutěži o nejlepší značku v oboru logistiky - „Beste Logistik Marke 2016" / Odborný časopis LOGISTIK HEUTE a Německý svaz logistiky (BVL) vyznamenaly v Berlíně vítěze soutěže / Jungheinrich je vítězem v kategorii pozemních přepravních prostředků a transportních zařízení bez řidiče (FTS).

Odborný časopis LOGISTIK HEUTE a Německý svaz logistiky (BVL) e.V. vyznamenaly při příležitosti dne logistiky 2016 nejlepší firmy v oboru logistiky. Ceny byly předány na slavnostním večeru 20. dubna v Bertelsmann Repräsentanz v Berlíně. Čtenáři předního německého média v oboru logistiky LOGISTIK HEUTE nejprve hlasováním poštou nebo online vybrali nejsilnější značky v různých oblastech logistiky v devíti kategoriích. Na výběr bylo celkem 170 firem, které v Německu dosahují největšího obratu. Zvolené kategorie obsáhly nejširší oblasti logistiky – od pozemních přepravních prostředků až po přepravní služby a nákladní automobily.

Vítězem v kategorii „Pozemní přepravní prostředky a FTS" se stal Jungheinrich. Dr. Lars Brzoska, z představenstva Jungheinrich, převzal cenu, která potvrdila novou pozici značky na trhu: „Naše motto – Growing with Passion – zdůrazňuje, že se Jungheinrich nachází v procesu změny. Naše budoucnost je stále více v oblasti logistických systémů, a tedy v komplexní nabídce řešení od jednoho dodavatele. Jako průkopník vnitropodnikové logistiky 4.0 budeme důsledně sledovat tuto evoluční cestu. Naším cílem je, stát se značkou č. 1 vnitropodnikové logistiky na všech evropských trzích a dlouhodobě patřit mezi 3 nejlepší dodavatele v celosvětovém měřítku." To vyjadřuje nejen motto „Jungheinrich – Machines. Ideas. Solutions.", ale i nový marketingový profil, který důsledně zahrnuje návrh výrobku, propagační kampaně i účasti na veletrzích. Dr. Lars Brzoska dodává: „Toto ocenění je důkazem silného týmového ducha u Jungheinrichu a podnětem a motivací pro pokračování v úspěšné cestě."

„Výsledky hlasování přesvědčivě ukazují postavení jednotlivých společností a jejich značek. Silné značky přispívají k posílení postavení logistiky u veřejnosti", vysvětluje prof. dr. ing. Thomas Wimmer, představitel vedení BVL.

„V oboru logistiky hrají přirozeně velkou roli pracovníci podniku. Jsou představiteli značek, u kterých je spolehlivost velmi důležitá", doplňuje Thilo Jörgl, šéfredaktor LOGISTIK HEUTE. Po volbě vyjde zvláštní číslo odborného časopisu, ve kterém budou zveřejněny všechny výsledky, hodnocení a fakta o hlasování a vítězi.

Po této první volbě oznámili iniciátoři akce „Beste Logistik Marke", že od podzimu 2016 bude na výběr dalších asi 170 značek v devíti kategoriích. Budou představovat celou škálu od projektantů nemovitostí pro logistické účely, přes dopravní techniku až po tahače a přívěsy. „Po hlasování v letech 2016 a 2017 budeme mít vyhodnoceno více než 340 značek ve 22 kategoriích. Tím pokryjeme všechny hlavní oblasti řízení dodavatelských řetězců (Supply Chain Management) a logistiky", zdůrazňuje Bert Brandenburg, jednatel nakladatelství Huss-Verlag.

jungheinrich 0obr2